Powrót do BlogowiSKO Szkoła Podstawowa w Leśnicy im. Obrońców Góry Chełmskiej

Wycieczka do Warszawy - wzbogacamy swoją wiedzę o świecie nauki, historii i techniki. Poznajemy stolicę naszego kraju.

Warszawa 23.04.2017

IV

W kwietniu pojechaliśmy  na wycieczkę do Warszawy. Wyjazd ten był częścią projektu pn. „Uczniowie leśnickiej gminy rozwijają kompetencje kluczowe i wyrównują dysproporcje edukacyjne". W wyprawie brali udział uczniowie klas IV- VI.  Pierwszym naszym celem był Park Łazienkowski, ( Pałac na Wodzie oraz Pomnik Chopina). Następnie udaliśmy się na Stare Miasto. Zobaczyliśmy tam między innymi Zamek Królewski, Kolumnę Zygmunta, Rynek, Pomnik Syrenki i Pomnik Małego Powstańca. Z daleka ujrzeliśmy także Stadion Narodowy.
Następnego ranka pojechaliśmy do Centrum Nauki Kopernik  i tam poznawaliśmy  świat techniki i nauki oraz wykonuwaliśmy interesujące doświadczenia.  Następnie udaliśmy się do Muzeum Techniki, które znajduje się w Pałacu Kultury. Mieliśmy zajęcia w planetarium, następnie uczestniczyliśmy w wykładzie na temat historii techniki w Europie i zwiedzaliśmy muzealne eksponaty.
Wycieczka dostarczyła nam wielu wrażeń. Mimo deszczowej pogody doceniliśmy piękno Starego Miasta i urok Łazienek. Najbardziej podobało nam się w Centrum Nauki Kopernik i oczywiście w ,,Złotych Tarasach''. Mogliśmy wzbogacić swoją wiedzę o świecie nauki, historii i techniki, poznać stolicę naszego kraju i odwiedzić miejsca znane z podręczników do historii.

Pozostałe wpisy z tej kategorii

Mikołajki

11.12.2015
Do nas przybył Mikołaj, a wkrótce my będziemy Mikołajem.
Więcej Mikołajki

Dzień Ziemi

22.04.2024
Tegoroczne obchody Dnia Ziemi odbyły się pod hasłem "Planeta kontra tworzywa sztuczne".