Powrót do BlogowiSKO Zespół Szkół w Gilowicach - Szkoła Podstawowa nr 1
Oj działo się, działo...

Warszawa 04.06.2014

Zapraszamy na fotorelację z naszej ZIELONEJ SZKOŁY w Serwach - przecież Wam to obiecaliśmy

Wspomnienia z ZIELONEJ SZKOŁY w Serwach

W końcu nadszedł długo wyczekiwany dzień wyjazdu klasy III b na ZIELONĄ SZKOŁĘ. 23 maja –
w piątek wieczorem –  rozpoczęliśmy naszą przygodę. W sobotę w godzinach porannych, dzięki sprawnej jeździe naszych panów kierowców, dotarliśmy do celu, którym były Serwy na Mazurach.
Po zakwaterowaniu i obejrzeniu ośrodka, wręczono nam do rąk wiosła i kapoki. Instruktorzy tłumaczyli dzieciom do czego służy ten sprzęt i w jaki sposób się nim posługiwać. Nie była to prosta sprawa, ale walczyliśmy dzielnie z wodą i wiatrem, aż w końcu udało się nam wypłynąć kajakami
na środek pięknego jeziora. Nabyte umiejętności tego dnia, przydały się jeszcze dwukrotnie: podczas zajęć z canoe oraz na kajakach BB. Po południu – kolejne wyzwanie. Najwięksi śmiałkowie pokonywali przeszkody w małpim gaju. Zjeżdżali na linie i skakali z wysokości 6 metrów asekurowani przez instruktorów. Uwieńczeniem tego pełnego wrażeń dnia była wycieczka rowerowa po Puszczy Augustowskiej – trasa była bardzo wyboista, ale daliśmy radę. W niedzielę – ścianka wspinaczkowa dla nikogo już nie była wielką przeszkodą. W odpowiednich kaskach i z zabezpieczeniem dzielnie wspinaliśmy się po kolei na szczyt. Kto się nie sprawdził we wspinaczce, mógł to uczynić podczas wieczornego karaoke, bo przecież „śpiewać każdy może”. W Serwach mogli się również wykazać swoimi umiejętnościami łucznicy. Po serii wstępnej – naszym zadaniem było trafić
w nadmuchane balony umieszczone na tarczy. W kolejnych dniach poznawaliśmy przeróżne
gry świata np.: krykiet, unihokej, mini golf i flagi (nie sposób tutaj wszystkie opisywać). Jednak musimy się pochwalić, że w grze nocnej, która polegała na sprawnym i poprawnym wykonaniu
8 zadań w różnych miejscach campu oraz w jak najkrótszym czasie, jedna z naszych grup (spośród
48 startujących), została wyróżniona i zaproszona na uroczystą kolację. Ponadto czas wolny spędzaliśmy grając w piłkę nożną i plażową. W czwartek pojechaliśmy na wycieczkę do Suwałk.
Tam zwiedziliśmy Muzeum M. Konopnickiej oraz miejsca poświęcone autorce, a po południu świetnie bawiliśmy się w Aqua Parku. Był także stały punkt niemal każdej wycieczki szkolnej – McDonald’s. Wieczorem przy ognisku piekliśmy kiełbaski i śpiewaliśmy piosenki. Po czwartku nadszedł jak zwykle … piątek. Dla nas dzień smutny – dzień wyjazdu – ale „wszystko co dobre, szybko się kończy”. Dziś chętnie wracamy wspomnieniami do tych dni i oglądamy zdjęcia swoje oraz te zamieszczone na stronie http://www.chris.com.pl.

Wycieczka do Suwałk była możliwa dzięki wsparciu sponsorów takich jak pani dyrektor Anna Satława (500 zł) oraz Bank Spółdzielczy w Gilowicach (250 zł dla nas i 250 zł dla grupy, która wyjeżdża nad morze 9 czerwca 2014r.). Ponadto mieliśmy do dyspozycji pieniądze zebrane na występie z okazji Dnia Seniora (300 zł). Bardzo dziękujemy!

Uczestnicy ZIELONEJ SZKOŁY otrzymali również od pani Aleksandry  Szemik – Duda jednakowe czapeczki i koszulki, za co również dziękujemy.

opiekunowie:

Katarzyna Jędrzejczyk i Beata Zyzak

Pozostałe wpisy z tej kategorii

Mikołajki

11.12.2015
Do nas przybył Mikołaj, a wkrótce my będziemy Mikołajem.
Więcej Mikołajki

Dzień Ziemi

22.04.2024
Tegoroczne obchody Dnia Ziemi odbyły się pod hasłem "Planeta kontra tworzywa sztuczne".