Szóstoklasiści piramidę priorytetów wyboru banku poznawali oraz w praktyce wiedzę na temat produktów bankowych stosowali.
W klasie szóstej została przeprowadzone zajęcia poświęcone historii banków spółdzielczych, ich zadaniom, idei działania, którą są cele ich członków, ze szczególnym pokreśleniem faktu, że dysponują one wyłącznie polskim kapitałem.
W trakcie zajęć uczniowie poszerzyli wiedzę dotyczącą funkcjonowania banków. Poznali podstawowe usługi bankowe, m.in.: prowadzenie kont osobistych, czyli rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, udzielanie kredytów, możliwość oszczędzania, korzystanie z lokat, kart płatniczych i kredytowych. Podczas pracy w grupach rozwiązywali krzyżówki bankowe, a następnie wypisywali skojarzenia związane z bankowością, przyklejali karteczki obok słowa bank i w ten sposób tworzyli mapę mentalną banku. Kolejnym punktem było stworzenie piramidy priorytetów wyboru banków, z podziałem na kryteria bardzo ważne, kryteria ważne i kryteria mniej ważne. Ponadto uczniowie doskonalili umiejętności gospodarowania własnymi pieniędzmi i podejmowania decyzji ekonomicznych.W trakcie zajęć uczniowie poszerzyli wiedzę dotyczącą funkcjonowania banków. Poznali podstawowe usługi bankowe, m.in.: prowadzenie kont osobistych, czyli rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, udzielanie kredytów, możliwość oszczędzania, korzystanie z lokat, kart płatniczych i kredytowych. Podczas pracy w grupach rozwiązywali krzyżówki bankowe, a następnie wypisywali skojarzenia związane z bankowością, przyklejali karteczki obok słowa bank i w ten sposób tworzyli mapę mentalną banku. Kolejnym punktem było stworzenie piramidy priorytetów wyboru banków, z podziałem na kryteria bardzo ważne, kryteria ważne i kryteria mniej ważne. Ponadto uczniowie doskonalili umiejętności gospodarowania własnymi pieniędzmi i podejmowania decyzji ekonomicznych.