Rozwiązując matematyczne zadania procentowe, zbudowali własne imperium bisnesowe – Gra „Mistrzowskie inwestycje”
Na lekcjach matematyki uczniowie klasy siódmej wcielili się w role biznesmenów i pomnażali swój zarobiony budżet. Dodatkowo podczas wykonywania poszczególnych zadań matematycznych zdobywali i pogłębiali swoja wiedzę na temat przedsiębiorczości, wymiany walut oraz zarządzania swoimi budżetem. W swoich dzienniczkach inwestycyjnych dokonywali obliczeń i dokumentowali kolejne operacje finansowe.
Zadania były tak dobrane, żeby oprócz pomnażania majatku miały zaszczepić w uczniach potrzebę wspierania akcji charytatywnych. Siódmoklasiści obliczali kursy walut ze szczególnym zwróceniem uwagi, że kantor działa na nieco innych zasadach niż zwykły sklep. Najtęższymi głowami matematycznymi, ale z zacięciem bisnesowym okazała się grupa Inwestorów: Monika Motyl, Kamil Grzywa, Szymon Rusin i Jakub Świder. Mamy nadzieje,że w przyszłości otworzą dobrze prosperujący własny biznes.