Powrót do BlogowiSKO Gimnazjum Publiczne w Ludwinie
Ogólnopolskie XIX Spotkanie Młodych na Polach Lednickich pod ,,Rybą"

Wpis dodany przez szkołę Gimnazjum Publiczne w Ludwinie
Warszawa 21.11.2015

Zaoszczędzone pieniądze w roku szkolnym 2014/2015 przeznaczamy na wyjazd do Wielkopolski na Pola Lednickie ,,Pod Rybą". Uczestniczymy w Ogólnopolskim Religijnym Spotkaniu Młodych i odwiedzamy znane i nieznane miejsca na Szlaku Piastowskim.Jesteśmy wielopokoleniową drużyną - KOCHAMY WIELKOPOLSKĘ!

Wyjeżdżamy ziewająco o godz. 2.00 w piątek 05 czerwca i po długiej podróży o godz. 10.00 rozpoczynamy zwiedzanie - Ostrów Lednicki ( wyspa władców ), Wielkopolski Park Etnograficzny, Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy, Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie, Archikatedra pw. NMP i św. Wojciecha na wzgórzu Lecha. Grzecznie nocujemy w schronisku młodzieżowym PTSM w Gnieźnie. W sobotę odwiedzamy Muzeum Archeologiczne w Biskupinie, jedziemy kolejką wąskotorową do Wenecji, zwiedzamy Muzeum Kolei Wąskotorowej, ruiny zamku i machiny oblężnicze. Około godz. 15.00 zmęczeni upałem ,rozkładamy się na polach lednickich pod ,, Rybą”. Dołączamy do 70 tys. młodzieży i razem, śpiewem, tańcem chwalimy Pana Boga, uczestniczymy w nabożeństwie, płoną świece, pochodnie, zmieniają się kolory ,, Ryby” . Tegoroczne hasło ,,W Imię Ducha Świętego” wypełnia nasze serca. O godz. 24.00 przechodzimy przez Bramę , odnajdujemy zagubionych i na miękkich nogach wracamy do busa. Serdeczne podziękowania dla całego naszego Kochanego Bractwa za odwagę podejmowania trudnych , wartościowych wyborów !

Pozostałe wpisy z tej kategorii

Etap II międzyszkolny

18.03.2020
W tej części konkursu zaprosiliśmy uczniów ze szkół z naszej gminy, którzy również biorą udział w kolejnej edycji konkursu„ Oszczędzanie w SKO procentuje w Banku Spółdzielczym”.
Więcej Etap II międzyszkolny

Podziękowania

18.03.2020
W przedświątecznych przygotowaniach nie zapomnieliśmy wesprzeć hospicjum w Wiśniowej. W akcji "Bądźmy razem" uczniowie zebrali kosmetyki i wykonali piękne pocztówki dla podopiecznych hospicjum.