Powrót do BlogowiSKO Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Latowiczu
Mazowiecki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych

Mazowiecki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych

Warszawa 10.01.2017

Najlepsza inwestycja w człowieka

W ramach programu stypendialnego Mazowiecki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych - najlepsza inwestycja w człowieka, uczennica klasy I gimnazjum Wioleta Radzio w trakcie roku szkolnego 2016/2017 realizuje projekt. Przez cały rok rzetelnie wykonuje zadania, przygotowane w ramach projektu z języka angielskiego. Pracę Julii nadzoruje, a także wspiera w działaniach p. Klaudia Kot.
Tytuł projektu, nad którym pracuje Wioleta brzmi: Czy święta zapożyczone z krajów anglojęzycznych obchodzone są w Polsce w ten sam sposób? Czy należy przenosić je na polski grunt i utrwalać w polskiej kulturze?
W ramach pierwszych projektowych zadań, Wioleta zgromadziła informacje dotyczące świąt obchodzonych w krajach anglojęzycznych, podobieństw i różnic między nimi. Wioleta sprawdza także, czy święta obchodzone w krajach anglojęzycznych zapożyczone są również do kultury polskiej.
Ponadto uczennica przygotowuje plansze, na których zamieszcza w formie zdjęć, obrazków oraz haseł informacje zawarte w teoretycznej części swojej pracy.
Kolejnym ważnym zadaniem powierzonym Julii jest przygotowanie pytań do szkolnego konkursu sprawdzającego znajomość kultury krajów anglojęzycznych.

W ramach programu stypendialnego Mazowiecki program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych - najlepsza inwestycja w człowieka, uczennica klasy I gimnazjum Julia Kopaczewska w trakcie roku szkolnego 2016/2017 realizuje projekt. Przez cały rok rzetelnie wykonuje zadania, przygotowane w ramach projektu z języka angielskiego. Pracę Julii nadzoruje, a także wspiera w działaniach p. Klaudia Kot.
Tytuł projektu, nad którym pracuje Julia brzmi: Sneakers czy trainers? – podobieństwa i różnice pomiędzy brytyjskim angielskim i amerykańskim angielskim.
W ramach pierwszych projektowych zadań, Julia zgromadziła informacje dotyczące wariantów języka angielskiego, podobieństw i różnic między nimi.
Ponadto uczennica przygotowuje plansze, na których zamieszcza w formie zdjęć, obrazków oraz haseł informacje zawarte w teoretycznej części swojej pracy.
Kolejnym ważnym zadaniem powierzonym Julii jest przygotowanie pytań do szkolnego konkursu „Movie or film?”

Pozostałe wpisy z tej kategorii